"زنی چنین که تویی، جز تو هیچکس زن نیست"!

یقول الگنجشکماهی الحکیم:


یا ایّها الرّجال، ما ادراکم ما النّساء- نساء خیر مـِمّا تدرکون- انّ الله انزل النّساء من السّماء لیحییکم بعشقهنّ- و لا تحسبنَّهنّ خُلقن للَهو و لعب- کَلّا، لو تعلمون علم الیقین- والسّلام.


و من امشب، استثنائن، به آمار ِ زمین مشکوک نیستم. رفت و آمد ملائک عجیب زیاد شده است.

---


زن، تجلّی ِ زیبایی و مهربانی خداست، و مادر تجلّی ِ عشق او.

روز زن و مادر بر تمام ِ زنان و مادران گرامی باد.

---


امیدوارم تمام زنان قدر ِ خودشان را بیشتر بدانند و تمام ِ مردان قدر ِ آنان را!


نظرات 9 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:16

سلام گنجشک ماهیه عزیز

امشب استثنائا بعد از مدت ها به وب لاگت سر زدمو و در عین ناباوری دیدم به روزش کردی....
راستی عجب حس ششم قویی داری که حتی از آمار رفت و آمد منم باخبری!!!!
ممنون بابت تبریک قشنگت منم تولد حضرت فاطمه رو به تو و مامان مهربونت تبریک میگم

امیدوارم همیشه در کنار همدیگه سرزنده و شاد باشین شادِ شادِ شاد

سلام بر لیلی ِ عزیز

خوشآمدید
در عین ِ ناباوری، به روز که نه،
به دیروزش کردم!

حسّ ِ ششم نبود، آیه بر من نازل شد

و منم ممنونم از بابت ِ تبریکات ِ شما

شاد و پیروز باشید

lili چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:24

راستی یادم رفت بگم لطف کنین رمزارو از گاو صندوق در بیارید، اینجا فردی منتطر ایستاده تا دربی را بگشاید...

در فکرش بودیم
توفیق حاصل شد


یکی دیگشو هم، اگر یادم اومد چی می خواستم بنویسم، آزاد می کنم

raha پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:01

salam bar gonjeshkmahiye azi ..khili khoshhal shodam az inke be yadeton bood va be man ham eftekhar dadid va sar zadid ....man ham rooz moalem ra be shoma tabrik migam ke ostad man hastid ...

سلام بر رهای عزیز

توفیق نصیبم شد. امیدوارم یول، آنطور که خود امیدوارید، برساندمان.

مارو خجالت ندین تو رو خدا،
ما دانش آموز ِ بازیگوش و پُر شوق ِ آن کلاسیم، همین.
---

امیدوارم آنقدر رها شوید، تا به اوج ترین برسید

lili جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 23:53

سلام هنوز یادتون نیومده چی می خواستین بکین؟

به نظرم بد نیست به یه روان شناس مراجعه کنین!!!

پیش نیومد که بشینم ببینم یادم میاد یا نه؟

این چی؟ اینم مراجعه به روانشناس رو می طلبه
---

روانشناس ِ نصفه نیمه؟!

پرنیان دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 20:30

سلام و ببخشید بابت تاخیر

گیر کرده بودم یک جائی !!!

همیشه یکی بودن برای یکی چقدر خوب است . وقتی که غیر از یکی هیچکس زن نباشد .

من مطمئنم یک بار شما یک جائی به جز فتح باغ یک یادداشت بامزه و قشنگی گذاشته بودید که هرچه دنبالش می گردم فقط با جای خالی اش مواجه می شوم!

به نظر شما چه بلائی به سرش آمده ؟!

سلام بر باغبان ِ گل و ریحان، پرنیان

رهایی چه حس ِ خوبیه ها !!!


خیلی خوب است، که یکی هست و نیست جز او.
---

1- ...
2- ...
.
.
.
19- توی جیب جا می شد؟!
لطفن کمی بیشتر راهنمایی کنین خب، استرس گرفتم.

باران شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 14:05

من هم امیدوارم
بلکه
ایمان دارم ..

.
.

سلام بر دوست ..

:)

سلام بر باران ِ عزیز


من نیز ایمان دارم
---

بارنده و سبزاور باشید

الهام تفرشی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:54 http://elhamtafreshi.blogfa.com

و ما دلمان از آن حرف زدن های یک جوریه شما که نسبت به همه ی حرفهای معمولی یک جوری تر است می خواهد!
ازان کامنتهای طولانی که ادم از خواندنش خسته اش نمی شود!

می بینم که دور ِ سوم مذکرات رو هم به خوبی پُشت ِ سر گذاشتین.
---

می دونم که می دونین اینطور نیست که، مثلن آدم تو پائیز بره، بعد تو بهار برگرده، بعد یه دفعه بگه ا ِ:
انارا کوشن؟!
خوب راستشو بخواین انارا رو گربه بُرد، دون کنه، برا تابستون. که زیر ِ درختای باغچه بشینیم با نن جون بخوریم.
الانم بهار ِ خانم ِ تفرشی.
---

به نظرتون قیافه ی الان ِ من به کسی می خوره که از اون حرف های یه جوری تر بزنه، یا ازون کامنت های طولانی بده.
نیگا کنین

دیدین خوب؟

---

بذارین یه استفاده ی کاربردی کنم از یه ضرب المثل قدیمی

تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها، خب!
می دونین که منظورم چیه؟
---

ما سر ِ دوستانمون رو با گفتن "شما تمام ِ شعر های من هستید و من مخلص ِ اخلاق ِ ورزشی شما هستم و خوبی ِ شما دیگه دست ِ شعر رو از پشت بسته و حرف بند ِ چشمای آهویی تون و سبیل داش آکلیتونم و ..." گول نمی مالیم، شما چطور.
شوخی بود
نه، جدّی جدّی شوخی بود

می بینین، تازه دو خط نوشتین، ما رو به گفتن ِ چه لطایف و ظرایفی واداشتین!
---

راستی هندونه کیلویی چند؟

پرنیان چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 20:39

منظورم یک کامنتی بود در یک وبلاگی! که چه می گردم فقط جای خالیش مونده . امان از دست بلاگفا!!!

امان ازون چشم ِ سیا...

الهام تفرشی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53 http://elhamtafreshi.blogfa.com

می دونی چیه گنجشکماهی؟

نه ، بذا اول سلام کنم!
سلام

حالا می دونی چیه ؟
کلمه وقتی منشاش نورانی باشه، کلن قشنگ و چشم نواز و چه بسا حتی دلنواز میشه. حتی اگر مثه بعضی جمله ها ( حالا اشاره به شخص خاصی نمیکنم!) خل خلی و خل و چلی باشه

آقا ما ککمون گزید ازون غزل سعدی. به کدوم ارگان باید اطلاع بدیم الان؟! کلن ما آدمی هستیم که غزلیات سعدی همیشه ککمونو میگزونه

جاتون خالی یه مدت باهاش دعوام شده بود، حتی باهاش قهر کردم یه مدت، ولی بعد فهمیدم غلط کردم و نادم و آویزان برگشتم سراغش.
دیگه جونم براتون بگه .... شعر شعره دیگه گنگیشکماهوووو . چه رباعی باشه. چه سپید باشه. چه یه جمله باشه حتی. دربند قوالب! نباشید. منم پشیمونم که دربندش بودم. ( بعدن فهمیدم در مواردی فرحزاد و درکه خیلی بیشتر میچسبه)


از اینکه خیلی سریع به درخواستم رسیدگی کردین سپاسگظارم. تا حالا هیشکی اینقد زود و یه جا به درخواستم نرسیده بود. ذوق کردم جدی

احتمال بازگشتم به این قسمت از وبلاگستان خیلی زیاده. خونه ی امیدمونه!
عایا به درستی !

ها که می دونم

سلام بر بانوی شعرهای شیرین (از انواع ِ مختلفش)

راستشو بخواین، نه.

اصلن شما نیازی نیست، اشاره کنین، رنگ ِ واژه هاتون نشان می دهد از سرّ ِ درون
---

از همین جا درودی می فرستم به کک های شما و به صورت ِ باینری دستاشونو می بوسم. شما به خودم بگین کفایت می کنه.
چه کک های خوب و فرهیخته ای هستن، قدر بدونین.
---

لطفن قهر نکنین. جزو اون دسته از آدم ها بشین، که اگر قهر هم کنن، ولی باز با هم حرف می زنن.
"عجب گر بمیرد چنین بلبلی...که بر استخوانش نروید گلی"
حیفه به خدا.
---

و اینکه، باورتون می کنم و باز اینکه، نیستیم. در بند قوالب نیستیم و چندباره اینکه، می چسبه .

خواهش می کنم، نیست ما خودمون مستجاب الدعوه هستیم و ذوق مرگ ِ این سیستم بی بروکراسی، دیگرون رو هم سعی می کنیم درک کنیم.

و باز ممنون،
---

آری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد